Lightspeed lanceert compleet loyalty programma voor horeca en retail

lightspeed-loyalty

Lightspeed Loyalty creëert waardevolle relaties tussen ondernemers en hun klanten

Amsterdam, 15 april 2019 – Lightspeed, een krachtig kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Door een naadloze integratie met Lightspeed’s bestaande software, geeft deze nieuwe technologie ondernemers de kans om herhaalbezoeken te stimuleren, terugkerende klanten te belonen en zo een loyaal klantenbestand op te bouwen.

Merkambassadeurs creëren 

Lightspeed Loyalty gaat verder dan de gebruikelijke punt- en beloningssystemen. De technologie voorziet ondernemers van tools om beter met klanten te communiceren. Zo kunnen ze met de geïntegreerde e-mail marketing tool hun klanten op een gepersonaliseerde manier benaderen. Hierdoor veranderen nieuwe gasten in vaste gasten en raken bestaande klanten meer betrokken. Dit alles vanuit één platform dat echte merkambassadeurs creëert. 

“Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service naar een hoger niveau te tillen,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. “We geven ondernemingen de tools om barrières te doorbreken en sterke klantrelaties te creëren door herhaalbezoeken te stimuleren. Op deze manier stijgt de omzet, onafhankelijk van het seizoen.”

De belangrijkste features van Lightspeed Loyalty:

  • Loyalty programma: Zet eenvoudig een op maat gemaakt loyalty programma op waar klanten en gasten punten kunnen sparen en inruilen voor beloningen.
  • Automatiseer gepersonaliseerde marketingcampagnes: Creëer geautomatiseerde campagnes via SMS en mobiele pushmeldingen. Bouw daarnaast professionele mails met de ingebouwde drag-and-drop builder. Segmenteer klanten op basis van aankoopgedrag en vooraf ingestelde Smart Customer Groups en stuur eenvoudig relevante aanbiedingen.
  • Inzicht in klantgedrag: Krijg een duidelijk overzicht van hoe je gasten hun geld spenderen – en waaraan. Bekijk de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht om op basis daarvan het menu, de selectie, prijzen en promotionele planning te verbeteren. 

Gebruikers van Lightspeed Loyalty merken de voordelen van deze features al op hun business:

“We vinden het waardevol om onze trouwe klanten te erkennen en te belonen. Lightspeed Loyalty is hiervoor de perfecte tool! We kunnen onze klanten makkelijk bereiken en activeren op een gebruiksvriendelijke manier.”
Kirsten Geurts – webshop Muvoga.nl

“Het Lightspeed loyaltyprogramma is de ideale digitale vervanging voor de aloude spaarkaart. Het is rechtstreeks gekoppeld aan de kassabon, dus altijd actueel. Voor de gasten is het ideaal om online op hun persoonlijke spaarpagina te zien waarvoor ze sparen en hoe ver ze zijn!”
Willem Geerts – restaurant Heeren van Ghemert

  • Patrick Heijmans, werkzaam bij Webwinkelcommunity, is een ervaren online marketeer die vanuit kennis en passie, met professionele en persoonlijke begeleiding klanten helpt om meer uit hun website te halen. Patrick Heijmans heeft oa. de website webwinkelcommunity opgezet. Samen met het webwinkelcommunity forum, dit forum is exclusief voorbehouden voor serieuze webwinkel eigenaren en professionals in e-commerce. Dit om een ​​hoog niveau van discussie en deskundigheid te kunnen waarborgen.

  • Toon reacties (0)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads

Ook interessant

Facebook

Mark Zuckerberg kondigt een nieuw eCommerce- en betalingsplatform aan

De oprichter van Facebook, Mark Zuckerberg, gaf in een keynote-presentatie op de F8-conferentie, waar ...

snelheidsrapport

Er komt een nieuw snelheidsrapport bij Google Search Console

Je kunt vanaf vandaag bèta toegang aanvragen voor dit nieuwe snelheidsrapport. Google heeft op ...

verdrietig

Webshop laat klanten stikken

“Konijnenbontjes, lianenlampen en schedels, het zijn een aantal van de woonaccessoires die Jer’s Outlet ...